[webdev] Proiectul de curs

Andrei Maxim andrei at andreimaxim.ro
Tue Jan 24 21:21:30 EET 2012

On 24.01.2012, at 19:54, Răzvan Botea wrote:

> La primu curs ei vor scrie un web server in ruby :O ? Eu cred că-i cam mult având în vedere că nici nu știu ruby, darămite că nu sunt familiari cu HTTP-ul. Eu nu cred că-și are rostul aplicația asta de a scrie un web server.

Nici eu nu înţeleg scopul primului curs: prezintă informaţii care efectiv nu sunt necesare pentru HTML şi CSS, iar exemplul practic nu e util deloc, mai ales dacă avem în vedere faptul că se vorbeşte de Ruby abia în al treilea curs.

Cred că în primul curs ar trebui să avem fie o discuţie generală despre web development, să le spunem studenţilor la ce să se aştepte şi să vedem şi care este nivelul lor. Eventual s-ar putea vorbi şi despre unelte mai generice, cum ar fi un SCM, un editor de text şi aşa mai departe -- nu aş vorbi despre extensii gen Firebug pentru că probabil se va prezenta la cursul de HTML şi CSS, apoi la cel de JS.

Andrei Maxim