[webdev] Proiectul de curs

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sat Jan 14 16:43:07 EET 2012

On Jan 14, 2012, at 4:04 PM, Ionuț G. Stan wrote:

> Nu mi-e clar un aspect. Proiectul ăsta când va fi realizat? După cursurile propriu zise, adică în perioada Hackday-urilor din aprilie și mai, sau de-a lungul cursului?

Proiectul ar fi realizat de-a lungul cursului (adica de la cursul 1 pana la cursul 9), iterand pe proiect la fiecare curs pe baza notunilor invatate. De exemplu, in al doilea
curs se va preda HTML si CSS, astfel ca studentii vor putea crea o interfata a proiectului. La cursul 3 se va preda Javascript, iar ei vor putea introduce content dinamic
(sa apese pe un buton si sa se ascunda un div, sa adauge comentarii fara sa se mai reincarce pagina, etc. La cursul 4 se va intra in partea de back-end, iar ei vor
adauga o conexiune cu baza de date, si tot asa pana la cursul 9, unde ar trebui sa aiba fiecare un proiect care ar putea fi pus pe un server si rulat.

Acest proiect nu va avea legatura cu Hack Day, si va fi folosit doar ca material didactic pentru a fi evidentiate conceptele predate la curs. La Hack Day-ul de la final,
fiecare student isi va alege un proiect pe care il va implementa.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665