[webdev] Proiectul de curs

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sat Jan 14 11:48:13 EET 2012

On Jan 14, 2012, at 11:33 AM, Dan Serban wrote:

> Well, daca tot facem un Doodle, o idee pentru proiect ar fi sa facem o
> clona de ... Doodle.
> O alta idee ar fi urmatoarea: se ia o aplicatie desktop si se
> WWW-rescrie interfata astfel incat sa fie remote-enabled. Ideea mi-a
> venit de la ntop, dar nu stiu ce aplicatie am putea alege. De exemplu
> ceva network-related (Transmission?)

Nu stiu totusi daca o aplicatie care reprezinta doar partea de front-end a unei aplicatii
desktop este cel mai bun exemplu pentru a fi predat la un curs de genul asta. (cel mult
s-ar putea face o demonstratie despre cum o aplicatie web poate comunica printr-un API
cu o alta aplicatie provenita din alt mediu: offline, mobile, etc.)

Astfel, propun sa venim cu o idee de proiect destul de simplu de implementat si pe baza careia
sa se poata discuta diversele lucruri invatate la curs despre front-end si back-end. Atat ideea
de aplicatie similiara StackOverflow cat si cea dea Doodle sau Twitter mi se par exemple foarte bune.

Voi ce parere aveti?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi