[webdev] Prezentări și prezentatori

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Jan 9 22:08:22 EET 2012

> Deci să înțeleg că se va merge pe un singur limbaj ? (eu mă gândeam să fie ceva mai liber: PHP || Python || Ruby. Avem persoane care știe cel puțin una; și în plus noi predăm web dev și nu un limbaj de scripting, ideea este că se poate obține un produs cu orice limbaj, având implementări diferite.

Asa cum au spus si Ionut si Andrei, daca vom incerca sa predam acelasi concept in mai multe limbaje,
se va face o varza in capul fiecaruia pentru ca se va chinui sa inteleaga acelasi cod in diferite limbaje in loc
sa inteleaga conceptele ce vor fi predate.

In plus, avem totusi o ora jumate sau mai putin de predare efectiva, asa ca ar fi tare sa ne concentram
pe intelegerea notiunilor decat pe intelegerea limbajului.

> Probabil ceva mai avansat, orientat pe obiecte, nu ? Node.js ar fi bun, dar nu știu cât de mult i-ar ajuta la proiect. Am putea să-i ghidăm să creeze un mini-framework specific pentru proiectul lor.

Da, o sa fie ceva mai avansat, dar nu stiu daca se va ajunge la nivel de node.js, pentru ca tehnologiile ca node.js
implica si alte notiuni pe care e posibil ca unii studenti sa nu le cunoasca (ex. sockets).

Astfel, javascript 2 va putea fi o continuare a primei lectii de javascript, unde vor intra notiunile ce nu au
incaput acolo.

In rest, multumim frumos pentru referinte, feedback-ul dat de tine o sa fie foarte bun pentru prezentatori.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665