[webdev] curs 1 (http)

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Feb 24 01:11:03 EET 2012

Salut,

Mi se pare solid scheletul, good job!

Ca feedback, ar fi bine daca ai reusi sa cuprinzi ce e important pe timpul cursului, fara sa le dam ceva important de facut acasa. (oricum sunt multe teme de la facultate, asa ca e foarte posibil sa nu le faca)
Ai facut o estimare cam cat ar intra in 3 ore?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665