[webdev] Ajutor Interviuri WebDev

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Thu Feb 23 20:14:19 EET 2012

Vă mulțumim tuturor!
Ați făcut o treabă excelentă și fără voi n-am fi reușit niciodată să
intervievăm atâția oameni în cele câteva zile la intervalele pe care
și le-au dorit ei!

Știm că uneori v-am căutat prea din scurt sau că v-am programat prea
multe interviuri. Ne pare rău! Apreciem mult dedicația voastră care a
făcut interviurile WebDev un succes!

Vă scriem o ultimă dată tuturor pentru evaluarea finală a
candidaților. Vrem să stabilim lista finală a celor admiși în seara
asta (23 februarie) în jur de ora 21 (probabil 21+). Pentru cei care
pot să participe, vă rog anunțați-mă ca să vă pot da linkul către
hangout-ul pe Google+.

Mulțumim încă o dată!
Sunteți grozavi! Și împreună, suntem Echipa WebDev! :D

Dacă vă mai puteți implica în organizarea WebDev sau alte evenimente
ROSEdu, anunțați-ne! Vom fi încântați să mai lucrăm împreună! Și
desigur, să și ieșim la o bere! ;)