[webdev] webdev_idea_factory.next()

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sat Feb 11 21:59:09 EET 2012

Salut,

Avand in vedere ca sunt mai multi doritori de a participa la WebDev
decat locuri disponibile, mi se pare o idee buna sa avem un podcast
saptamanal in care gazda podcastului sa intervieveze prezentatorul
saptamanii la WebDev si sa schitam o "privire din avion" asupra
tehnologiilor prezentate la curs - esenta / conceptele / filosofia din
spatele tehnologiilor.
Prima mea idee ar fi fost ca acest podcast sa fie inregistrat imediat
dupa prezentare. Lui Alex Morega i se pare o idee mai buna sa facem
inregistratrea in avans, astfel incat ea sa fie ca un fel de repetitie
generala pentru prezentator.
De detaliile tehnice ale inregistrarii si de editare/finisare ma pot ocupa eu.

Thoughts?