[webdev] Site prezentatori

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Sat Feb 11 18:25:55 EET 2012

Salut!

Tocmai pregăteam site-ul de lansare [0] și e destul de spartan momentan.
Arată așa după un redesign serios față de ce era dimineața asta
(Silviu probabil încă râde :) Oricum, vorbind cu el mi-a dat linkuri
cu site-uri ale unor conferințe și de-aici, ideea unei pagini cu
speakeri [1].

Pagina e momentan goală dar Alex Morega a zis deja că da, o să se
treacă pe sine acolo.
Ce vrem e o poză mică, numele, prezentarea pe care o veți ține, câteva
propoziții despre voi și un link către site-ul personal/blog/github...

Asta e partea în care construim comunitatea! :D
Așa că vă rog, postați (trimiteți-mi un mail cu) conținutul și îl mai
șlefuim ulterior. (cât mai curând desigur, ideal până luni :)

PS: Dacă vreți să modficați site-ul, ping me și vă dau linkul editabil.

[0] https://sites.google.com/a/rosedu.org/webdev/home
[1] https://sites.google.com/a/rosedu.org/webdev/prezentatori