[webdev] Prototipul aplicatiei

"Ionuț G. Stan" ionut.g.stan at gmail.com
Wed Feb 8 23:23:08 EET 2012

On Feb/08/2012 22:35, Alex Morega wrote:

> Is nice and clean. Also, pink. GG.
>
> Mi-am permis să îl servesc despachetat la mine, for easy viewing:
> http://grep.ro/quickpub/loh6oaMa-proiect_webdev/2011-02-08/
>
> Văd niște JavaScript pe acolo, nu e cam devreme pentru asta? Ionuț, ce părere ai?

În principiu nu-mi place ideea, dar sigur mi-ar fi util pentru feedback.
Să văd cum au perceput ei treaba aia.

Un aspect negativ ar putea fi faptul că s-ar putea să aibă așteptări mai
mari de la cursul de JS, adică să fie capabili să facă aceleași lucruri,
sau chiar mai grozave, imediat. Asta m-ar forța pe mine să vorbesc
despre JS începând direct cu jQuery, iar eu n-aș fi vrut asta.

Și eu sunt curios de păreri în legătură cu introducerea JS/jQuery la
punctul ăla.

--
Ionuț G. Stan  |  http://igstan.ro