[webdev] Prototipul aplicatiei

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Feb 8 14:27:51 EET 2012

On Feb 8, 2012, at 2:17 PM, Răzvan Botea wrote:

> Cum se loghează un admin? Va avea un login form sau un link mai "ascuns" (către dashboard)?

Initial cand am vorbit cu Silviu i-am spus ca nu o sa punem accent pe profil, din cauza lipsei de timp,
in sensul ca nu stiu daca vom avea timp sa le explicam despre procesul de logare, din cauza asta nu
apare acest detaliu in design.

O alternativa la treaba asta ar fi sa folosim un plug-in deja facut si sa le explicam cum sa-l foloseasca,
spunandu-le sumar ce face in spate. Am putea face asta in cursul de "servicii", sau cand lucram la backend,
explicandu-le astfel la ce e utila sesiunea.

Astfel, la intrebarea cum se logheaza un admin, probabil ca vom avea un link in coltul din dreapta sus care
sa te duca la un formular basic de login.

Ce parere aveti?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi