[webdev] Înscrierea la curs

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Feb 3 16:44:05 EET 2012

On Feb 3, 2012, at 8:15 AM, Dan Filimon wrote:

> Alte păreri ceva mai detaliate? :)

Cred ca pe langa ce a mai spus Alex, studentul ar trebui sa stie POO si bash la nivel de incepator/oare
(anul 2 sem 1 ar fi de-ajuns), sa se simta un entuziasm din partea lui/ei legat/a de faptul ca
 ar avea de castigat din partea acestui curs.

Al 3-lea criteriu de selectie propus de Alex nu stiu cat de valid ar fi, pentru ca fiind studenti, nu cunosc exact
toate optiunile lor de viitor, asa ca vor fi interesati de orice. (mai ales ca algoritmi sau kernel programming suna foarte
God-Like) Totusi, cred ca ar trebui sa vedem daca nu exista o predispozitie a studentului intervievat pentru partea de hardware,
caz in care acesta nu cred ca ar extrage prea multa valoare dintr-un curs ca WebDev.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665