[webdev] Site CDL 2013

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Sun Dec 16 21:24:25 EET 2012

2012/11/30 Alexandru - George Burghelea <iceman.ftg at gmail.com>

> dar

> Eu unul propun ca aces Redesign sa fie prioritar tocmai pentru faptul ca
> satisface o nevoie reale. Daca cineva e inscris deja la un proiect
> <<banuiesc>>
> (sa fiu corectat daca gresesc) ar putea sa migreze catre acesta.
> Chiar ma ofer sa mentorez acest proiect.

Hackathon-ul a trecut, iar nimeni nu a fost interesat (din pacate) de acest
proiect. Puteti sa incercati sa cautati si alti oameni in Rosedu care sa
fie dornici sa va ajute si banuiesc ca s-ar putea creea chiar un hackathon
pe aceasta tema (cum a fost cel pentru Rosedu People). Daca faceti acest
lucru va putem ajuta in a il populariza catre studentii (curenti si fosti)
de la WebDev.