[webdev] Two long-form tutorials and one coding challenge

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Mon Aug 27 11:31:41 EEST 2012

Salut,

Am facut un review pentru coding-challenge[0] si am pus comenturi
inline pe github unde am avut
ceva de precizat.

Also tutorialul nu mi se pare chiar TDD , ci TFP. Ei practic intai fac
designul apoi iteratii de test, functionalitate, ori TDD intai are
iteratiile si apoi designul. See here for more[1].
Mi se pare TFP mult mai usor de aplicat pentru inceput, TDD necesita o
experienta anterioara cu testele unitare(un cu totul alt mindset). Din
ce am discutat cu Alex Bolboaca recent, am ajuns la concluzia ca facem
ce trebuie, dar cu numele gresit. Noi ce am planificat pana acum
pentru WebDev este mult mai TFP decat TDD.

O sa ma uit si pe celelalte doua zilele astea si o sa vin cu info.

[0] https://github.com/dserban/WebDevCourseMaterials/tree/master/0-tdd-coding-challenge
[1] http://stackoverflow.com/questions/334779/is-there-a-difference-between-tdd-and-test-first-development-or-test-first-prog
--
Alexandru - George Burghelea