[webdev] [WebDev] Post-Performance Analysis

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Apr 30 16:17:03 EEST 2012

Dan Filimon <dangeorge.filimon at gmail.com> writes:
> Crezi c-ar fi mai bine să avem ceva intern (echipa WebDev), apoi să
> postăm pe rosedu-general rezultatele, sau să fie ceva open la care să
> invităm și echipa CDL. Cred că în această variantă ar fi utilă ambele
> perspective, fiindcă proiectele sunt similare ca format.

Sugestia mea este următoarea:
* Organizați o întrevedere între organizatorii WebDev legat de
concluzii, feedback și sugestii pentru ediția viitoare. Trebuie să fie
din partea celor implicați. Obiectivul este strângerea de feedback și
idei, nu de luat concluzii.
* Puteți publica rezultatul discuției pe rosedu-general, cere
feedback-ul comunității și declanșa o întâlnire mai mare pentru posibile
noi idei.
* O întâlnire finală (nu neapărat acum rapid) ar trebui să fie între
câțiva care sunt centrali activității (3-5 persoane) pentru a lua niște
decizii de desfășurare a ediției viitoare. Desigur, aceste decizii vor
fi apoi supuse unui feedback din partea comunității.

Răzvan