[webdev] [WebDev] Post-Performance Analysis

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Mon Apr 30 15:20:35 EEST 2012

2012/4/28 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Salut, Dan, Gabi, Alex!
>
> Sugerez să stabiliți undeva săptămile următoare întâlnire de tip PPA
> (Post-Performance Analysis)[1] în care să invitați pe toți cei implicați
> (organizare, mentori, susținători de prezentări) să discutați despre ce
> a mers bine, ce nu, ce trebuie avut pentru viitoare ediție de WebDev.
>
> Modul în care au început să fac asta la SO și SO2 este printr-un set de
> slide-uri în care să sumarizez activitatea de până atunci urmată de o
> discuție. Dacă doriți, puteți urma același model. Oricum, cred că găsiți
> mai multe pe Internet despre asta.

> [...]

+webdev

E o idee bună și cred c-am aprecia perspectiva pe care ne-ar da-o așa ceva.
Mersi de sugestie! :D

Crezi c-ar fi mai bine să avem ceva intern (echipa WebDev), apoi să
postăm pe rosedu-general rezultatele, sau să fie ceva open la care să
invităm și echipa CDL. Cred că în această variantă ar fi utilă ambele
perspective, fiindcă proiectele sunt similare ca format.

Ce păreri au ceilalți organizatori de pe lista de discuții?