[webdev] [consiliu] Buget eveniment final WebDev

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Tue Apr 17 22:58:58 EEST 2012

2012/4/17 Dan Filimon <dfilimon at rosedu.org>:
> Salut!
>
> Mihai ne-a ajutat căutând un loc unde să ieșim pentru evenimentul
> final: Hanul Berarilor, 29 aprilie, ora 20.
> Pentru rezervare, trebuie să plătim 20 de lei/persoană (la 30 de
> persoane) => 600 de lei, bani care presupun (Mihai, te rog să
> confirmi) că vor intra și-n consumație.
>
> Am vrea avizul consiliului ca să putem plăti rezervarea și din nou,
> estimăm că tot evenimentul ar fi cam 1500 de lei.
> Păreri?

Din punctul meu de vedere este OK în următoarele condiții:
- factură pe ROSEdu
- suma să _nu_ depășească 1500 RON

Astfel, mai este necesar votul de "încredere" al încă unui membru din
consiliu :P (preferabil toți cei 5 ar trebui să își dea cu părerea
despre $subject, nu doar 3 din 5 cât să se obțină majoritate or
whatever).

Laura