[vmchecker-dev] Integrare repository-uri Git

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Wed Jan 22 18:05:26 EET 2014

In principal vorbeam de _mutarea_ vmchecker/vmchecker la rosedu/vmchecker
Pentru asta, trebuie sa stergem rosedu/vmchecker, apoi din Settings in
Github, sa selectezi Transfer Ownership la organizatie rosedu. In felul
asta o sa fie mutate si issue-urile, iar vmchecker/vmchecker va fi
redirectat la rosedu/vmchecker.

In afara de asta, ar trebui merge-uite schimbarile in master.
(valenting/vmchecker contine si modificarile de pe redmine)