[vmchecker-dev] VMchecker instalare nouă

Lucian Cojocar cojocar at rosedu.org
Mon Aug 11 21:51:24 EEST 2014

Salut,

am reușit să instalez o nouă instanță. Mulțumesc lui Călin și lui
Valentin pentru explicații și suport.

Compilare GUI vechi:
https://github.com/rosedu/vmchecker/blob/master/gwt/BUILD.txt

Instalare dependențe:
https://github.com/rosedu/vmchecker/blob/master/HACKING.rst

Setupul meu este bazat pe Nginx. Pentru că VMchecker (cel puțin cel
vechi) folosește mod_python (modul python Apache specific) a trebuit să
instalez Apache și să-l last să asculte pe localhost:8080. Requesturile
către /services sunt redirectate (proxy) din Nginx în Apache (+mod_python).

Am creat un patch cu feature-ul SubmitOnly[1] -- deocamdată nu îmi
treubie -- și știu că se cheamă *VM*checker proiectul.

Am mai dat de o problemă, os.environment nu conține HOME (cel puțin în
setupul meu) ... găsirea cheii ssh eșua -- probabil e legat de faptul că
eu chem direct funcții de prin callback.py[2].

A trebuit să instalez și pachetul care conține setfacl.

Poate o să fac o încercare și cu noua interfață.

Dacă sunteți interesați de patchuri, să-mi spuneți să fac un pull-request.

Lucian

[1]
https://github.com/cojocar/vmchecker/commit/5b15eded4b800c6babd727af7870979693cdef38
[2]