[vmchecker-dev] vmchecker & LXC

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Oct 27 12:13:01 EET 2013

2013/10/27 Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com>:

> Pentru programare, PA si banuiesc ca si SD e indeajuns si jrun[0]. Avand in
> vedere ca exista zeci de site-uri de ACM care functioneaza fara LXC si alte
> solutii de virtualizare.
>
> [0] - https://github.com/bogdan2412/infoarena/tree/master/jrun

Dacă nu mă înșel, platforma InfoArena a fost/ e folosită la
Programare-CC (AdrianS știu că se chinuise cu o instanță).

Da, e adevărat că ce zici tu destul pentru ce e nevoie la PC/SD. DAR,
mi se pare că vmchecker are avantajul că se bazează pe niște
tehnologii standard de izololare. Știu că acum ceva ani vorbisem cu
cei de la InfoArena despre soluția lor și mi-au explicat arhitectura
sistemului lor. Da, e funcțional, dar a foarte hackish și cum nu aveau
cum să acopere chiar orice breșa de securitate, era destul de
vulnerabil.

Soluții gen KVM și LXC sunt destul de testate IRL și, cel puțin pentru
mine, oferă mai multă încredere.