[vmchecker-dev] vmchecker & CDL

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Feb 4 21:55:39 EET 2013

Valentin Gosu <valentin.gosu at gmail.com> writes:
> Salutare,
>
> Am zis ca cel mai bine mutam discutia pe dev list.
>
> Am creat in fork-ul meu

O să mă ocup în următoarele zile de un plan de unificare a
repository-urilor.

> fisierul HACKING.rst care contine comenzile necesare pentru instalarea
> interfetei grafice pe o statie. Deoarece nu am gasit niciun fisier de
> build pentru UI, am facut o arhiva cu cea disponibila pe elf. Arhiva
> contine si services.py, asa ca incercati sa il pastrati sincronizat cu
> repo-ul.

Nice work, Vali!

> Am facut cateva modificari pentru a rula UI-ul fara testeri. Momentan
> acestea sunt disponibile doar in fork-ul meu [1] Inainte sa facem merge in
> repo-ul principal cred ca ar trebui sa rulam niste teste.
> Razvan, spuneai ca putem folosi un server anume pentru dezvoltare?

Da. Este vorba de houdini.cs.pub.ro. Are 8 core-uri și 8 GB de RAM. Mai
e folosit și pentru rularea unor teste așa că recomand ca parte din
activități să fie realizate de un user dedicat Unix.

Vali, ți-am adăugat cheia ta publică (icecold at ubuntu) pe
houdini.cs.pub.ro. Dacă vrei să ștergi sau să dezinstalezi ceva, să
întrebi, te rog, înainte.

> [1] https://github.com/valenting/vmchecker

Răzvan