[vmchecker-dev] vmchecker & CDL

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sun Feb 3 21:22:49 EET 2013

Salutare,

Am zis ca cel mai bine mutam discutia pe dev list.

Am creat in fork-ul meu fisierul HACKING.rst care contine comenzile
necesare pentru instalarea interfetei grafice pe o statie. Deoarece nu am
gasit niciun fisier de build pentru UI, am facut o arhiva cu cea
disponibila pe elf. Arhiva contine si services.py, asa ca incercati sa il
pastrati sincronizat cu repo-ul.

Am facut cateva modificari pentru a rula UI-ul fara testeri. Momentan
acestea sunt disponibile doar in fork-ul meu [1] Inainte sa facem merge in
repo-ul principal cred ca ar trebui sa rulam niste teste.
Razvan, spuneai ca putem folosi un server anume pentru dezvoltare?

[1] https://github.com/valenting/vmchecker