[vmchecker-dev] Reproiectarea comunicatiei storer-tester

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue Jun 12 20:12:44 EEST 2012

2012/6/12 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Despre celery a vorbit Alex Eftimie, nelegat de
> vmchecker. Pe moment nu avem o soluție "in-house", acum lucrăm la
> asta. Încă nu îmi este clar care este punctul/componenta din "ansamblul"
> vmchecker care va fi reprezentată de celery.

In versiunea actuala treaba lui celery e reprezentata de:
- ssh din storer in tester
- queue-manager cu inotify testeaza pe rand teme
- ssh rezultate inapoi in pe storer

Din cate am inteles de la Valentin acum aveti in lucru (tu, el, cine-o mai fi):
- daemon pentru storer, care va comunica printr-o conexiune
persistenta cu queue-manager. Prin conexiune va fi notificat dupa
terminarea testarii, si va copia local rezultatele.
- queue-manager fara inotify (alt mecanism de notificare) testeaza pe rand teme

Cu celery:
- celery instalat/configurat pe storer/testeri
- din python scrii taskuri pe care le trimiti in celery sa fie rulate
- celery trimite taskurile la testeri si le ruleaza (porneste
commander, si trimite rezultatele pe tester)

Scapam de demonii nostri si ii inlocuim cu demoni celery. Scapam de
sistemele noastre de notificare (inotify, conexiune persistenta) si il
inlocuim cu sistemul din spatele celery care nu ne intereseaza.

--
 .
..: Lucian