[vmchecker-dev] Reproiectarea comunicatiei storer-tester

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Tue Jun 12 19:52:09 EEST 2012

2012/6/12 Valentin Gosu <valentin.gosu at gmail.com>:

> Pare o idee buna, insa cred ca ar trebui modificata destul mult
> stuctura curenta a vmchecker.
> O sa arunc si eu o privire peste celery ca pare o unealta buna :D

Eu m-am apucat sa fac un alt front-end in django
(https://github.com/luciang/maat) care sa impinga taskuri in celery.
N-am apucat sa avansez prea mult pe treaba asta, dar codul e scurt si
clar in django.

O sa reinvii proiectul si o sa il fac sa trimita taskuri in celery
care sa faca ceva de genul "sleep 10; echo "works" > run-stdout.xxx"
si sa trimita fisierul "run-stdout.xxx" si ce-o mai fi nevoie ca
rezultat. O sa ramana dup-aia doar conversia taskurilor in ceva care
sa cheme commanderul de vmchecker, care n-ar trebui sa fie prea greu.

Alex: ai timp de un hangout zilele astea sa discutam de celery?
--
 .
..: Lucian