[vmchecker-dev] Reproiectarea comunicatiei storer-tester

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Jun 12 15:56:03 EEST 2012

2012/6/12 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Adică? Să ruleze un "manager" care să știe de mai multe sisteme de
> testare cărora să la trimită job-ul?

Salut,

Mă bag și eu în vorbă pentru că m-am jucat relativ recent cu celery,
pentru a face un sistem distribuit de procesare de imagini/corectare
de teste. Din experiența cu celery, acesta pare o soluție foarte bună
pentru vmchecker, deoarece reprezintă manager-ul de mai sus - care
știe de mai multe sisteme de testare (worker) și care să trimită
job-urile către acestea.

Celery face munca de abstractizare a worker nodes, peste un sistem de
cozi de mesaje existent (precum rabbitmq, sau o bază de date). Poate
monitoriza în starea nodurilor configurate, poate spune starea
job-urilor, este flexibil și rapid.

Din punct de vedere programatic, după setup (care poate fi făcut rapid
cu defaults), trebuie doar scrise task-uri atomice, precum:
"dezarhivează o arhivă", "rulează checker" etc. Restul, tot ce ține de
rulare, captura rezultatului, distribuția pe noduri, este treaba
celery.

Alex