[vmchecker-dev] Reproiectarea comunicatiei storer-tester

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Jun 8 05:20:51 EEST 2012

Ceva timp in urma m-am apucat de un vmchecker modificat:
   https://github.com/luciang/maat

Modificarile de acolo sunt doar de python/UI+db+config.

M-am oprit cu treaba la trimis tema la tester machines. Din cate am
analizat eu atunci, o solutie destul de buna este o coada distrubuita
gen Celery: celeryproject.org

Valentin:
- da-mi un cont de github sa te adaug in contul de vmchecker.
- m-as uita peste LXC/KVM daca vrei review.

 .
..: Lucian