[vmchecker-dev] [Vmchecker] Adaugare teste pentru tema

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sun Sep 18 16:52:37 EEST 2011

2011/9/12 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:

> S-a făcut instanță de IA. Andrei ți-am dat deja email.
[...]
> Andrei: dacă ai probleme cu instanța curentă de vmchecker poți să-mi scrii.

Salut,

Am intrat pe ia at elf.cs.pub.ro, totul este in regula, doar ca am nevoie
de cateva lucruri instalate pentru a putea rula tema.

Si anume, am nevoie sa instalez swi-prolog (apt-get) si sa instalez
din surse acest modul de testare [0]; am facut eu o lista de pasi ce
trebuie facuti pt instalare[1] (+ eventuale dependinte). Pot eu face
toata treaba asta ca sa nu va incurc prea tare, dar nu cred ca am
drepturi cu user-ul ia at elf si imi este sa nu stric ceva ca am vazut ca
e tot vmchecker-ul acolo, la multe materii.. Aveti un backup? Am mai
instalat plunit-ul din surse, ar fi a 3a oara.

Multumesc!

[0] http://www.swi-prolog.org/pldoc/package/plunit.html
[1] http://pastebin.com/mhBb43nu

--