[vmchecker-dev] [Vmchecker] Adaugare teste pentru tema

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Sep 12 23:00:45 EEST 2011

2011/9/12 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> In Makefile poti rula alt script care ar putea copia pe un server extern.
> Poti rezolva cu niste reguli iptables minimale si/sau alte restrictii, dar
> nu e chiar out-of-the-box, daca chiar vrei sa tii testele private.

True that. Dar de ex. mașina care e acum la SO, SO2, CPL și pe care am
pus-o la IA rulează toate testele ca root. Teoretic poate să facă
orice din mașina virtuală, si s-ar putea să aibă acces și către
internetul extern (nu știu sigur).

Dacă cineva vrea cu adevărat sunt sigur că poate să afle care sunt
testele private.

Nu știu de incidente, dar oricum nu-i un breach of security atât de
mare: nu avem 300.000 de telegrame secrete de la guvernul american
acolo :)

--
 .
..: Lucian