[vmchecker-dev] [Vmchecker] Adaugare teste pentru tema

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Sep 12 22:31:55 EEST 2011

Scuze pentru întârzierea de o lună,

Acum mi-am dat seama că aveam în Gmail filtru pe ce venea de pe
"Forums" să nu apară în inbox.

2011/8/12 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> Salut Andrei,
>
> CC'ing vmchecker-dev, vmchecker-user pentru ca m-am tot lovit de
> probleme cand am incercat sa rulez vmchecker local, si sper sa fiu
> corectat.

> Ma gandesc ca ar fi mai bine sa te ajute cineva cu o instanta
> direct pe elf dedicata pentru IA (pana la urma tot va fi nevoie),
> decat sa petreci timp instalandu-l local (exceptand cazul in care vei
> scrie cod pe vmchecker direct).

S-a făcut instanță de IA. Andrei ți-am dat deja email.

> Eu am urmarit instructiunile din INSTALL, lucrurile au mers smooth
> pana cand am incercat sa imbin cele doua masini (dar nu imi aduc
> aminte cauza acum). Cum ai progresat in acest sens?

> Practic ar trebui sa mearga orice masina virtuala, si ideea e sa ai
> configurate pe ea tool-urile care iti sunt necesare pentru evaluare.

Prin tool-uri victor se referea la vmware-tools.

> Testele automate se pun separat pe storer, intr-o arhiva zip, care e
> copiata pe masina tester la momentul evaluarii unei teme.

Confirm.

> In principiu noi aveam un script care ia o tema (arhiva .zip), o
> dezarhiveaza, ruleaza makefile-ul, dezarhiveaza testele si executa
> binarul individual pe mail multe teste. Cel putin partea asta e
> complet configurabila, in functie de script-ul tau.

> Sure, acum cum mai e situatia?
> Testele sunt publice?
>
> Rog pe cei de pe listele vmchecker- sa ma corecteze sau sa mai adauge
> informatii, daca e cazul :).

Andrei: dacă ai probleme cu instanța curentă de vmchecker poți să-mi scrii.

Vmchecker e cam prost proiectat moment. Are nevoie de niște UI de
configurare mai acătării, și de mai multă documentație.
Dar mai mult are nevoie de oleacă de reproiectare a comunicației
storer-tester care acum e făcută cam ciobănește. Din cauză că trebuie
rescrisă parte de asta low-level n-am mai stat să fac documentație
etc.

--
 .
..: Lucian