[vmchecker-dev] Instalare vmchecker

Călin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Tue Dec 13 15:28:55 EET 2011

Oh... so you're looking to get the feel of it. :P Well te felicit. Mie
mi-a luat vreo câteva zile inițial să le pun cap la cap. :)

Anywho, partea web o pui într-un public_html al unui user (e.g.
vmchecker) și se accesează direct. No secret there. Poți s-o pui și
direct în root-ul apache-ului, I guess... nu prea contează. Vezi că ai
nevoie să deschizi calea "ui/index.html".

Partea de web propriu-zisă e în "gwt/vmchecker-gui". Trebuie să o
compilezi, din câte țin minte. Sau poți să iei rezultatul deja
compilat de pe elf.

Dar să presupunem că vrei s-o compilezi. îți instalezi Google Web
Toolkit[1] și ai acolo compilatorul propriu-zis. Îl rulezi în
"gwt/vmchecker-gui/src" cu opțiunea "ro.pub.cs.vmchecker". Asta o
să-ți creeze în "gwt/vmchecker-gui/war" setul de fișiere ale
aplicației web. De acolo le poti lua împreuna cu fișierul index.html
și .css-ul și să le pui unde pot fi accesibilie over teh web.

Other than that, te duci într-un user obișnuit, dai
"vmchecker-init-course storer", verifici pe urmă existența cursului în
"/etc/vmchecker/config.list". Și cam asta e tot pe partea de storer.

Hope this helps,
Călin

P.S.: Dacă vrei să pui în producție un tester pentru teme de USO/RL,
spune-mi că mai sunt niște patch-uri pe care le-am folosit pe orion.cs
și nu am apucat să le push-uiesc în repo-ul principal și fără ele nu
știu cât de ok merge treaba.

[1] http://google-web-toolkit.googlecode.com/files/gwt-2.4.0.zip