[vmchecker-dev] [vmchecker] Bug caractere speciale în parolă

Calin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Tue Nov 23 01:00:15 EET 2010

2010/11/23 Claudiu-Dan Gheorghe <claudiugh at gmail.com>

> Eu n-am zis nimic de GET :) Diferenta dintre GET si POST oricum e
> irelevanta din punctul de vedere al securitatii. Eu n-am o preferinta
> aici, mi se pare fix acelasi lucru.

> sincer
> de
> >

> --
> Claudiu

Știu că n-ai zis, e vorba de implementare :). La ora actuală funcția de
Delegate are caz separat pentru GET și pentru POST. Și singura funcție care
face folos de GET e cea de login. De aici și problema cu '&' și alte astfel
de caractere.

În plus, dacă nu mă înșel, din ce mi-a spus Alex Herișanu, LDAP-ul nu este
unicode, dar o să testez să mă asigur. În acest caz parolele oricum nu pot
conține diacrtiice, iar numele de utilizatori _clar_ nu conțin. Deci un
base64 e suficient. :)

Călin