[vmchecker-dev] [rosedu-general] [vmchecker][USO/RL][RSoC2010] Integrare USO/RL în vmchecker (and more)

Calin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Tue May 18 17:20:40 EEST 2010

Salut,

Sunt de părere că ar fi foarte utilă integrarea pentru materiile de USO și
RL, dat fiind că metoda de evaluare existentă, deși este funcțională,
necesită o supraveghere foarte atentă și, în cele mai mici cazuri atipice,
intervenția unui corector. De asemenea sunt întâmpinate mari dificultăți în
cazul recorectărilor sau contestațiilor.

Pentru această parte ar fi necesară modificarea (într-o oarecare măsură) a
sistemului de execuție în mașina virtuală. Se poate folosi sistemul existent
drept "inspirație" pentru părțile noi, mai ales în cazul lucrului cu API-ul
de VMWare (un downside ar fi că scripturile sunt scrise în bash).

Voi încerca și eu, în măsura timpului disponibil din această perioadă, să
studiez un pic codul existent pentru a-mi face o idee asura dificultății
acestei implementări.
M-am uitat succint pe broker și pare într-adevăr un punct bun de plecare în
acest sens (IMHO, waiting for a more knowledgeable opinion).

Orice alte detalii legate de procedeul folosit actual în vmchecker cât și
sugestii/alte idei sunt bine venite.

Călin