[vmchecker-dev] vmchecker GUI

Claudiu-Dan Gheorghe claudiugh at gmail.com
Sat Feb 20 23:15:28 EET 2010

O sa pun si sursele in curand. Eu mi-am facut fork demult pe contul de
github si mai intai vreau sa fac merge cu versiunea actuala, ca apoi
sa fac pull in repos-ul meu, si de acolo in master-ul de la vmchecker.

In orice caz, nu e chiar simplu de generat continutul. Eu fac build
direct din pluginul de Eclipse care are GWT2.0. In principiu merge
build-uit si din shell, dar eu n-am incercat pe versiunea 2.0 sa fac
asta.
Ca sa "simtiti" mai repede rezultatul, v-am atasat aplicatia generata
in stadiul actual. Avand in vedere ca nu are inca servicii cuplate,
merge rulat direct de pe filesystem. Dezarhivati si deschideti
Vmchecker.html cu orice browser.

Eu si Lucian o sa ne intalnim maine ca sa vedem concret ce avem de
facut. O sa va anuntam ce vom fi decis.

--
Claudiu