[vmchecker-dev] hackathon

Szekeres Adriana aaa_sz at yahoo.com
Thu Mar 12 18:15:45 EET 2009

        Eu vreau sa vad daca putem suporta PSO. Am implementat ceva
dar nu este deloc testat (receptarea mesajelor din kernel). Si mai
e o chestie care nu imi mai aduc aminte acum, si ar fi compatibil si cu
PSO.
      Codul e cam messy, poate ar fi bine sa fie rescris in python, acuma
 stiu ceva mai mult, dar nu stiu suficient si probabil o sa-mi iau 100 de
 ani.

Adriana