[vmchecker-dev] CR: submit.py

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Sun Mar 8 16:44:05 EET 2009

salutare,

am adaugat functionalitatea de a avea temele intr-un repository.
astept un code review asupra sursei.

printre modificari:
1) am unit si redenumit cele doua scripturi de trimitere/retrimitere a
temei (improved clarity)
2) am reparat una de problemele radacina la faptul ca nu puteam
schimba deadline-ul: nu se mai trimite un fisier de configurare ci o
arhiva cu toate fisierele necesare.
3) am simplificat fisierul de configurare vmchecker.ini (acum pentru
trimiterea temelor se foloseste un script [1] care primeste ca
parametru arhiva)

Acum au fost rezolvate si o serie de probleme legate de spatii (nu mai
apare data, deci nici spatii). Este safe sa presupunem ca flow-ul nu
functioneaza acum :), asa ca deocamdata voi lucra in branchul 'git'.

[0] http://github.com/brtzsnr/vmchecker/blob/88df6a19e361caa1d54e5746d0cb4e56a8c33875/bin/submit.py
[1] http://github.com/brtzsnr/vmchecker/blob/88df6a19e361caa1d54e5746d0cb4e56a8c33875/local/submit.sh
[2] http://github.com/brtzsnr/vmchecker/blob/88df6a19e361caa1d54e5746d0cb4e56a8c33875/vmchecker.ini

ps. Github suporta codereview doar pe diff-uri, asa ca va trebuie
sa-mi raspundeti aici :).

--
Alexandru Moșoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com