[vmchecker-dev] rosedu/stagiipebune obiective

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Mon Jun 15 16:17:13 EEST 2009

Salutare,

După cum știți în perioada 6 iulie - 31 iulie (4 saptamani) 2009 vom
desfasura stagiul pentru RSoC. Înainte să încep să aleg cei doi 2
studenți cu care vom lucra vara asta, trebuie să stabilim niste
obiective. Mai jos aveți sugestiile mele, aștept comentarii voastre:

1) Unificare cursuri.
importanță: ridicată.
dependență: 3

Până acum am avut 3 versiuni de vmchecker: CPL, SO și PSO -- ultimele
două rulând în paralel. Dezastru, eu făceam niște modificări la SO,
Lucian alte modificări la PSO.

2) Stage.
importanță: ridicată.

Nu avem un server de test. vmchecker a devenit destul de complex încât
să nu ne mai permitem să testăm modificările pe serverul de SO.

3) Interfață grafică, integrare cu learningcenter.
importanță: ridicată.
dependețe: medie

Self explanatory.

4) Code cleanup. Packages.
importanță: medie

În timpul anului s-au integrat destul de multe modificări și codul a
început să devina un spaghetti. Trebuie să spargem vmchecker în
librării și scripturi pentru tester/storer. vm_executor trebuie
rescris în python. Eventual vreau sa facem și niște pachete.

5) Configurare: XML
importantă: medie

Cred că .ini nu se pretează pentru configurarea mai multor teme sau a
mai multor masini. zic sa modificam sistemul de configurări și să
folosim xml-uri.

--
ing. Alexandru Moșoi