[vmchecker-dev] vmexecutor

Mihai Tabara tabara.mihai at gmail.com
Thu Jul 23 15:43:35 EEST 2009

Salutare !

Am discutat cu Lucian acum 2 zile. Mi-am pus [din nou ] Ubuntu 9.04 si
deocamdata se comporta bine ( si masina virtuala de asemenea ).

vmexecutor:
          -  voi testa in VirtualBox ( nu am suport de
virtualizare[Intel-VT] pe laptop )
          -  voi folosi biblioteca libvirt ( sper sa mearga. chia acuma
lucrez la asta )
          -  python pentru vmexecutor
          -  vmexecutor-ul va avea cam aceeasi structura pe care o are
vechiul fisier ( scris de Adriana ), insa cu o lungime considerabil mai mica
( sper eu[?] )
          -  pe masura ce are cate o functionalitate, dau push in
repository-ul meu de aici<http://github.com/MihaiTabara/vmchecker/tree/master>
.

@ Alex: O sa fac si o pagina de wiki zilele urmatoare.

A ramas valabila intalnirea de maine la 12 in piranha ?
Mihai

--
Tabara Mihai

Politehnica University of Bucharest
   ~ Faculty of Automatic Control and Computer Science