[vmchecker-dev] Inca o chestie nasoala la vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Thu Jan 29 15:22:37 EET 2009

> Kaboom!!! Doar că nu scripurile de upload fac .ini-ul ăla cu spații,
> ci $VMCHECKER_ROOT/bin/check_config.py (ca să citez din
> /home/courses/cpl/public_html/Teme/upload/process_upload)

Pana la urma ma contrazici pe o chestie menita sa-ti rezolve problemele:
./check_config.py primeste ca primul parametru un user id, care in
cazul nostru este "Alexandru Mosoi". daca vrei sa dispara spatiile
foloseste "Alexandru_Mosoi". Apoi, restul spatiilor pe care le
introduce scriptul le-am discutat deja: pot fi inlocuite cu '_' (am
dat si exemplu pe care l-ai aprobat). KABOOM.

--
Alexandru Moșoi