[vmchecker-dev] Inca o chestie nasoala la vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Thu Jan 29 15:14:40 EET 2009

În data de 29 ianuarie 2009, 14:35, Stefan Bucur
<stefan.bucur at gmail.com> a scris:
> Well, eu ma intrebam de ce trebuie distribuita informatia in fisiere
> separate, cand ar fi putut fi stocata intr-unul singur si in care nu
> mai aveai nici o restrictie de formatare :) Why expose the complexity?

Fisierul cu nota si rezultatele rularii trebuie puse undeva. Daca ai
alta propunere decat cea prezenta, speak up. Din motive evidente, am
evitat back/123612837261378/nota, unde 123612837261378 e un numar
ascuns undeva printr-o baza de date ce o poti interoga printr-o
comanda sqlite. Am folosit sistemul de fisiere ca pe o mica baza de
date :D.

Afara de instalare, in teorie nu ai nevoie sa stii decat trei lucruri
extrem de simple:
1) sa reevaluezi o tema
2) sa faci update la baza de date cu notele (sac, avem BD).
3) diferenta intre checked/back

Dupa cum vezi, learning curve-ul este extrem de mic. N-am facut niciun
extra tool fiindca nu era nevoie. Exista unele buguri (cum ar fi ca
reevaluarea suprascrie notele) si niste feature-uri lipsa, dar ele se
vor rezolva.

Temele 3 si 5 nu au fost trecute in vmchecker pentru ca nu au fost
corectate local (adica pe cs.pub.ro). Este mai degraba o problema de
interfata, decat a vmcheckerului. Iar backup-ul, din nou, nu tine de
vmchecker (daca de exemplu stergeam baza de date sugerata de tine, tot
aiurea era).

--
Alexandru Moșoi