[vmchecker-dev] Inca o chestie nasoala la vmchecker

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Thu Jan 29 13:53:03 EET 2009

În data de 29 ianuarie 2009, 13:23, Stefan Bucur
<stefan.bucur at gmail.com> a scris:
> Fara suparare, dar in momentul in care ajungeti sa lucrati cu fisiere
> cu numele astea, cred ca aveti o problema fundamentala de design :P
> You should look at the big picture, not the details...

hmm... cam imposibil fara suparare... :P
(poate reusesc sa-i raspund si lui Lucian).

de ce crezi ca e o problema? e cel mult un inconvenient. avantajul
este usurinta cu care poti sa localizezi sursele prin vmchecker si ca
nu trebuie sa faci tot felul de operatii pe nume doar ca sa se
potriveasca alfabetului [_0-9a-zA-Z]. In momentul in care incepem sa
tratam spatiu ca un caz special va trebui sa tratam si alte cazuri (;
\ " ' etc), deci instant ne luam adio de la utf-8 (nu ca am avea in
plan asa ceva). Plus, ceea ce a fost spus pana acum e doar ca MOSS nu
suporta spatii, iar in linia de comanda spatiile sunt un inconvenient
(desi pe mine Tab  m-a rezolvat in 99% din situatii). Amandoua nu sunt
un motive suficient de bune pentru care vmchecker sa nu suporte
spatii. *Momentan suporta corect spatii. Perfect.* Daca vreti ca in
nume sa nu exista spatii, poate ar trebui sa nu introducem spatii de
la bun inceput in scripturile de upload. Impreuna cu transformarile de
mai sus, cantitatea de spatii se va minimiza (in detrimentul
claritatii).

ps. Special cases aren't special enough to break the rules. [0]
[0] http://www.python.org/dev/peps/pep-0020/

--
Alexandru Moșoi