[vmchecker-dev] Inca o chestie nasoala la vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Jan 29 11:55:30 EET 2009

2009/1/29 Alexandru Moșoi <brtzsnr at gmail.com>:

> Nu este workaround!!! Tu folosesti gresit `ls` (workaround pentru
> lenea) in loc de `find`.

Ok, fie bine, s-o fi putând face cu `find`, nu asta e problema.
Scripturile alea le putem face în C, Perl sau Python. E irelevant cât
timp le facem corecte. Ce zic eu e că e super scârbos să te plimbi
prin directoarele alea când au spații în nume pentru că trebuie să le
pui între ghilimele sau să bagi "\ ". Which does suck.

--
 .
..: Lucian