[vmchecker-dev] Inca o chestie nasoala la vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Jan 29 08:11:32 EET 2009

2009/1/29 Alexandru Moșoi <alexandru.mosoi at gmail.com>:
> Problema cu spatiile am intampinat-o de la inceput fiindca si numele
> folosite la testare aveau spatii. Initial am incercat sa inlocuim cum
> ai sugerat tu cu '_' dar am constatat repede ca se introduceau mai
> multe confuzii/buguri decat se rezolvau asa ca am tratat problema
> spatiilor mai direct.

Te rog fii mai explicit: ce buguri apar dacă se înlocuiește ' ' cu
'_'? Mie nu mi-a plăcut niciodată să am plin de spații în nume și nici
n-am înțeles de ce facem asta.
O fi workarround-ul cu `find` în loc de `ls`, dar e irelevant. E mult
mai ușor să te plimbi din consolă când nu sunt spații.

--
 .
..: Lucian