[vmchecker-dev] executor-ul cade periodic

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 3 22:00:44 EEST 2009

Salut!

Este, cred, o problema la executor (sau altceva). Am repornit de circa
3-5 ori queue_manager-ul pentru ca nu mai functiona vmchecker-ul. Am
vazut ca si Lucian a repornit cel putin o data.

Din pacate cand pornim queue managerul in modul nohup "varsam" iesirea
in /dev/null si nu putem sa vedem ce se intampla (si nu sunt la curent
cu existenta unui sistem de logging - poate ar fi un bun TODO). O
varianta este folosirea screen si detasarea din sesiune. La reatasare
vom putea prinde "problema" in cazul aparitiei.