[vmchecker-dev] [RFC] scoaterea lui __author__ sau @author: din surse

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Thu Apr 2 08:47:41 EEST 2009

cred ca exagerezi putin. am mai discutat si ti-am explicat ca
__author__ este in spiritul 'mantainer' si nu I own this source, go
the fuck away. deocamdata nu am intampinat nicio problema cu tagul
ala. nu toate chestiile din OSS se aplica neaparat si la noi. din
contra, echipa fiind mica (comparativ cu apache) ne face sa ne simtim
parte integranta din proiect.

În data de 2 aprilie 2009, 00:47, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> a scris:

Alexandru Moșoi