[vmchecker-dev] evaluare

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Tue Sep 30 13:04:24 EEST 2008

salutare,

am fost rugat sa fac o evaluare a proiectului :) si a oamenilor
implicati in dezvoltarea lui.

ca sa fiu cat mai putin subiectiv, as vrea parerea voastra pe aceasta
tema. promit ca toate detaliile vor ramane confidentiale (asa ca nu
uitati sa-mi raspundeti personal). Am nevoie de raspunsuri pana maine
seara (miercuri, 1 octombrie) pentru a le putea compila si trimite mai
departe.

1. Proiectul
Orice mai putin decat 'cool/interesant/naspa'.

2. Adriana
Nota (0 - nimic, 5 - excelent):
Evaluati pe scurt (3-5 linii) implicarea in proiect. Lucruri pe care
le-ati putea mentiona sunt: comunicarea cu ceilalti, participarea la
intalniri, rolul avut in dezvoltarea proiectului (idei/cod),
deschidere catre ideile celorlalti, calitatea codului (fata de
cantitate),

3. Alexandru

4. Ana

5. Claudiu