[vmchecker-dev] AJAX Testing VM

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Fri Sep 19 22:08:28 EEST 2008

Salutare!

Intrucat am pus la punct impreuna cu Claudiu o structura cvasi-finala
a fisierelor ce vor compune aplicatia web, am configurat masina
virtuala in aceasta varianta si am publicat-o pentru testare la
aceasta adresa [0]. In momentul de fata, in afara de partea de login,
nu prea aveti ce sa testati, dar zilele urmatoare vor incepe sa rasara
componentele vizuale :) Pana este gata si autentificarea prin LDAP, am
creat de mana doua conturi pentru interfata web (pe masura ce
interfata este construita, veti putea observa diferentele dintre cele
doua tipuri de conturi):
 - user: test, password: pass - pentru un cont de student
 - user: asistent, password: pass - pentru un cont de asistent

Masina poate fi accesata prin SSH, cu userii "root" sau "vmcheckadmin"
si parola "pso".

Mod de folosire:
 - se dezarhiveaza masina virtuala si se porneste (recomand ultima
versiune de VMware Player, intrucat masina e creata cu VMware Fusion,
pe MacOS, si nu stiu cat de compatibila este cu versiuni mai vechi de
VMware)
 - se acceseaza http://<ip>/vmchecker/, unde <ip> este IP-ul masinii
virtuale, accesibil prin ifconfig, and then enjoy the show :)

Voi trimite zilele urmatoare instructiuni si script-uri pentru
actualizarea aplicatiei web.

Numai bine,
Stefan Bucur

[0] http://florin.rogrid.pub.ro/~stefanb/vmchecker/VMChecker%20JeOS%20Appliance.zip