[vmchecker-dev] beta testing

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Fri Sep 19 11:33:35 EEST 2008

Am creat doodle-ul [1]. selectati zilele in care puteti sa
participati. Daca aveti alte idei pentru intalnire, nu le pastrati
pentru voi :). dintre cei care pot veni, cine nu vine cu un laptop?

[1] http://doodle.ch/iu7mpqv5ceu9i2dk

@razvan:
 - ai zis odata ceva de eg 306. mai este disponibila? dar alte sali
gen eg 207 sau eg 208 (unde era so si apc semestrul trecut)?
 - putem totus folosi calculatoarele prin ssh?

--
Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com