[vmchecker-dev] Licențiere

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Sep 18 12:30:59 EEST 2008

2008/9/18 Alexandru Mosoi <brtzsnr at gmail.com>:

> haideti sa facem o petitie adresata conducerii politehnicii sau
> rosedu. poate lucrurile se vor lua mai in serios.

Eu personal am fost dintotdeauna pro "oficializare". Nu prea are
legtura cu politehnica, am putea să ne organizăm sub formă de
asociaţie ceea ce ar presupune să avem un patrimoniu(relativ mic) si
ceva alergatura sau cheltuieli in caz că plătim o firmă să se ocupe.

Oricum eu cred ca intotdeauna o să ne lovim de probleme de genul ăsta
până când ne hotărâm să ne facem asociaţie.

Sergiu.