[vmchecker-dev] documentatie

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Thu Sep 18 11:56:58 EEST 2008

2008/9/18 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:
> Ce ziceți trecem discuțiile de pe mailing list pe engleză?

cred ca lista se va umple de intrebari de genul: 'what did you mean by
that?'. din cate am vazut eu, la chestii de genul asta, cineva
interesat vine si zice: your project is awesome, i want/would like...
si incepe o discutie in engleza. important este sa avem mai intai
documentatia si apoi daca apare cineva voitor pornim discutii in
engleza. cel putin eu scriu mult mai incet in engleza pentru ca
trebuie sa ma gandesc la constructii & stuff. cred ca cele 2-3 mailuri
ce le dau zilnic in limba lui shakespear sunt arhisuficiente pentru my
language practice.

--
Alexandru Mosoi