[vmchecker-dev] [code review] queue_manager & notify

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Thu Sep 18 11:35:10 EEST 2008

On Thu, Sep 18, 2008 at 11:29 AM, Lucian Adrian Grijincu
<lucian.grijincu at gmail.com> wrote:

> done. Am mai făcut și niște sanity checks
> am nevoie de ceva de genu următor:
>
>   if not a directory($var); then
>      exit 1;
>   fi
>   do_normal_stuff
> și nu știu cum să fac. Momentan am implementat scârbos:

if ! [ -d queue/ ]; then
  exit 1
fi

(! e pe post de not)

> n-am înțeles chestia asta din TODO:
> #  - at notify all homeworks in directory should checked

cand apare un notify noi scoate o tema din coada. ma gandeam ca ar fi
mai sanatos sa scoatem toate temele, char daca deobicei e doar una.

inca o chestie, s-ar putea sa-ti fi busit chestia cu retouch cand am
reparat bugul cu spatiile. am inlocuit un for i in `ls ...` cu for i
in *. poti sa te uiti si sa-mi dai in cap?

--
Alexandru Mosoi
http://mosoi.lumina.ro