[vmchecker-dev] Licențiere

Alexandru Moşoi brtzsnr at gmail.com
Wed Sep 17 19:53:43 EEST 2008

2008/9/17 Szekeres Adriana <aaa_sz at yahoo.com>:
> Gata, m-am documentat :) si as inclina spre GPL pentru ca nu prea mi-ar conveni sa se puna alta licenta pe cod si sa fie folosit in alte programe non open-source.

asa m-am gandit si eu la inceput. dar apoi am zis ca noi ca
programatori facem bani din produsele noastre. daca nu putem importa
cod open source => timp irosit sa rescriem/testam/debugam => mai
putini bani. software-ul platit nu este ceva tottaly evil si fata de
cel gratuit asigura oarece garantii si suport tehnic. de aceea multe
companii prefera produse MS fata de OSS. in plus folosind licente gen
GPL nu ai sa fortezi niciodata companiile sa se deschida spre open
source. defapt cel mai mult m-am convis cand am gasit in sursele la
google niste algoritmi implementati care nu erau acoperiti de patente
ci eliberati in domeniul public.

--
Alexandru Moşoi